پایش شفافیت


نظرات کاربران

پایش کسب و کار


نظرات کاربران

پایش مردمی


نظرات کاربران

از شاگردی جوراب بافی تا صادرات میلیاردی پوشاک

شما بینندگان محترم می توانید از طریق فرم زیر (در صورت ثبت نام کردن یا ورود به سایت)سوالات خود را از کارآفرین برنامه بپرسید تا با نام خودتان توسط مجری در برنامه خوانده شود.

"در این صفحه کارآفرین برنامه(محمد ضرابی)به سوالات شما شخصا پاسخ خواهد داد"


نظرات کاربران
محمد مهدی برزگر | تهران - تهران | خبرنگار | شنبه 1395/05/02
سلام،برای راه اندازی یک کارگاه کوچک جوراب بافی مثلا 25 متری چه مقدار سرمایه لازم است تا بتوان این کار را عملی کرد؟
سهراب کمانگر | البرز - البرز | حسابدار | شنبه 1395/05/02
اگر روزی از خواب بیدار شوید و ببینید که تمام سرمایه خود را از دست داده اید چه کار می کنید؟
علی علیپور | همدان- همدان | خواربارفروش | شنبه 1395/05/02
سلام،می خواستم بدونم که اگه کسی بخواد تازه وارد عرصه تولید پوشاک بشه،به نظر شما از کدوم بخش تولید پوشاک شروع کنه که سود بیشتری داشته باشه؟
سهراب کمانگر | البرز - البرز | حسابدار | شنبه 1395/05/02
اگه یه روزی از خواب بیدار بشین و ببینین که تمام سرمایتون رو از دست دادین،چه کار می کنیید؟
محمد ضرابی | زنجان - زنجان | کارآفرین پوشاک | جمعه 1395/05/01
در این صفحه شخصا پاسخ گوی سوالات شما خواهم بود
برای ثبت نظر لازم است وارد سایت شوید
ورود به سایت

معضل قاچاق کالا کی حل می شود؟!

شما بینندگان محترم می توانید از طریق فرم زیر (در صورت ثبت نام کردن یا ورود به سایت)سوالات خود را در رابطه با موضوع برنامه بپرسید تا با نام خودتان توسط مجری در برنامه خوانده شود.


نظرات کاربران
برای ثبت نظر لازم است وارد سایت شوید
ورود به سایت

کدام عامل در موفق نبودن مبارزه با قاچاق موثرتر بوده است؟

کدام عامل در موفق نبودن مبارزه با قاچاق موثرتر بوده است؟

1.فرهنگ مصرفی مردم  2.کمبود همت کافی در مسئولان   3.مرزهای طولانی کشور

شما می توانید عدد گزینه مورد نظر خودتون رو به سامانه30000111 ارسال کنید.


نظرات کاربران
برای ثبت نظر لازم است وارد سایت شوید
ورود به سایت

مجوزهای کسب وکار(دراین بحث مشارکت کنید)

با ارسال اطلاعات، عکس و فیلم، در تقویت این برنامه مشارکت کنید:
شبکه های اجتماعی:

تلفن همراه 09330000111


سایت:www.payeshtv.ir
تلگرام:telegram.me/payesh1

اینستاگرام:https://www.instagram.com/payesh1


نظرات کاربران
برای ثبت نظر لازم است وارد سایت شوید
ورود به سایت

ارتباط با ما


نظرات کاربران
مهدی رضایی | خراسان جنوبی - بیرجند | آزاد | سه شنبه 1395/04/29
در مورد ایجاد کسب کار نو در زمینه های تاسیسات بیشتر اگه میشه صحبت کنید فکر می کنم این رشته با تمام خوبیش خوب به بازار معرفی نشده
برای ثبت نظر لازم است وارد سایت شوید
ورود به سایت

معرفی برنامه

مجله اقتصادی پایش، محصول گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما

برنامه تلویزیونی پایش، به عنوان پادمان حمایت رسانه ملی از کار و سرمایه ایرانی، محصول گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است. این برنامه ترکیبی زنده و 120دقیقه ای، یکشنبه شبها از بعد از سریال شبانه از شبکه یک سیما پخش می شود.

 اهداف برنامه

1. شفاف سازی اخبار اقتصادی و تحلیل آخرین تحولات در اقتصاد ایران و جهان
2. انعکاس «حرف مردم» در موضوعات اقتصادی روز مرتبط با تولیدملی
3. پیگیری رسانه ای مشکلات و درددلهای تولیدکنندگان ایرانی از مسئولان کشور
4. جلب مشارکت هموطنان در پایش مردمی محیط کسب و کار ایران
5. معرفی کارگران فداکار و دارای وجدان کاری بسیار بالا به عنوان الگو و قهرمان وجدان کاری هفته
6. معرفی تجربیات کارآفرینهای موفق در غلبه بر مشکلات تولید و سرمایه گذاری در ایران
7. استخراج نظر مردم ایران درباره مسایل روز اقتصاد ایران با نظرسنجی پیامکی برنامه

 بخش های اصلی برنامه پایش

* سوال نظرسنجی: پخش فیلم متن سوال به همراه تفسیر مجریان درباره گزینه های نظرسنجی
* نتیجه نظرسنجی هفته قبل، و مرور و تحلیلی بر تحولات اقتصادی روز
* بخش مهمان ویژه پایش شامل:
پخش فیلم مستند و ارائه اسلایدهایی(تحت عنوان بررسی ویژه) حاوی آمارها و مستندات درباره موضوع ویژه برنامه و مصاحبه با «مهمان ویژه برنامه» درباره آنها به همراه و نیز پخش گزارش مردمی با عنوان «حرف مردم» حاوی سوالات و نظرات بینندگان درباره موضوع برنامه
* پایش مردمی:
طرح درددلهای تولیدکنندگان و یپگیری برای حل مشکلات آنها و نیز عکسها و موضوعات پیشنهادی بینندگان
* کارآفرین مهمان پایش:
معرفی کارافرین مهمان برنامه و مصاحبه با وی درباره رموز موفقیت و روشهای غلبه بر مشکلات، توصیه ها به کارآفرینان جوان یا بالقوه و جلب پاسخ ایشان به سوالات پیامکی دریافتی بینندگان
* قهرمان هفته:
معرفی کارگران، کارمندان و ماموران سختکوشی که اخیرا در انجام کار یا ماموریت محوله خود، وجدان کاری یا خلاقیت یا فداکاری فوق العاده ای به خرج داده اند. نامزدهای «قهرمان وجدان کاری هفته» را بینندگان برنامه در طول هفته از طریق سایت برنامه معرفی می کنند. بهترین نامزدهای پیشنهادشده در ابتدای برنامه معرفی و از بینندگان خواسته می شود «قهرمان وجدان کاری هفته» را انتخاب کنند. نتیجه انتخاب بینندگان در اواخر برنامه به عنوان«قهرمان وجدان کاری هفته» معرفی و از وی تجلیل می شود.


نظرات کاربران
رامین ا | مازندران - بابل | کارمند | دوشنبه 1395/04/28
کارتون عالی هس.فقط همینطور بدون جناح بازی و رودربایستی پیش برین مردم پشتتون هستن و دوستتون دارن.بامید کشوری آباد و آزاد.
رامین ا | مازندران - بابل | کارمند | دوشنبه 1395/04/28
و برنامه رو حداقل هفته ای 2بار پخش کنید. متشکر
برای ثبت نظر لازم است وارد سایت شوید
ورود به سایت

برنامه های قبل (آرشیو)


نظرات کاربران
شبکه یک سیما

تمامی حقوق این وب سایت به شبکه یک سیما تعلق دارد